πολιτική δήλωση

Εχοντας μάθει σε όλη μου την ζωή να λέω τα πράγματα με το ονομά τους και επειδή αρκετοί φίλοι με ρωτούν και τι πιστεύεις πολιτικά αποφάσισα ότι οπως πάντα θέλω να φωνάζω ελεύθερα και δυνατά τις απόψεις μου έτσι και θα κάνω γιά την πολιτική.Μεγάλωσα με δύο βασικές αρχές την αγάπη γιά την πατρίδα και γιά τον άνθρωπο! Αυτές με ακολουθούν με συνέπεια κάθε δευτερόλεπτο της ζωής μου και θα με εγκαταλείψουν ποτέ.Κάποιοι ληστές και καταστροφείς πίστεψαν ότι αν βγώ έξω από το περίβλημα του πολιτικά ορθού και καθώς πρέπει θα καταστραφώ. Αγνοούσαν ότι αντίθετα οι αρχές μου είναι αντισυμβατικές, επαναστατικές και σταθερά δυναμικές! Ετσι ξεκινησα , έτσι πορεύομαι και έτσι θα συνεχίσω!Ζούμε εποχή καταστροφής των πάντων, οικονομικής , κοινωνικής και βιώνουμε την απόλυτη ανθρωπιστική καταστροφή. Κανένας μας δεν μπορεί πλέον να είναι σιωπηρός και απολίτικος!Σχήματα διάφορα φαίνονται να είναι της μόδας ή να ελκύουν τον πολίτη.Εγώ δεν είδα ακόμα κανένα που να βαλει πρώτο τον ανθρωπο και ταυτόχρονα να προτείνει αποφασιστικές και ουσιαστικες λύσεις γιά να γλυτώσουμε την καταστροφή.Η φιλία, η αγάπη , η εκτίμηση, η συνέπεια και τόσες άλλες όμορφες λέξεις και αρχες εξακολουθούν να είναι γιά πολλους άνευ ουσίας.Η επανασταση της ψυχής μας γιά τους γέροντες που πεθαίνουν αβοηθητοι και τους αδυναμους που ζουν χωρίς έλεος δεν ξεκίνησε!Ναι ήρθε η ώρα να χτίσουμε μία Νέα Ελλάδα ανθρώπινη! Δεν με νοιάζει ποιός θα είναι ο αρχιτέκτονας, ποιος ο μηχανικός και ποιοι οι εργάτες! Με καίει όμως ότι πρέπει να ξεκινήσει το όραμα να γίνει πράξη!
Εγώ έχω βρεί την σημαία κάτω από την οποία ξεκινά ένας έντιμος , δύσκολος αλλά πιστεύω νικηφόρος αγώνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δίκαιη βιώσιμη ανάπτυξη είναι θέμα κατανόησης της ασυμμετρίας πνευματικής αναζήτησης και υλικής αφθονίας !

  Είναι γνωστό σε όλους μας ότι συστηματικά εδώ και δεκαετίες καταστρέφουμε τον πλανήτη γη στο όνομα της ανάπτυξης! Δυστυχώς και της τεχνολο...